2012. január 4., szerda

Kalandozásom a vintage világában

Na, ez egy kicsit túlzás, a kalandozás inkább a blognézegetésre irányult.
Bár régen megakadt már a szemem egy-két érdekes blogon, most volt időm arra, hogy jobban utánajárjak a számomra igen izgalmas stílusnak.
Első ránézésre, romantikus, nosztalgikus, néha kicsit bizarr, helyenként "barokkos" túlzásokban bővelkedő, kaotikusnak, vagy véletlenszerűen összedobottnak tűnő, mégis jól megszerkesztett munkák ezek, tele szebbnél szebb csipkékkel,és egyéb érdekes anyagokkal. Engem sokszor Nana budoárjára emlékeztet, izgalmas, nőies, sokszor még a parfümillatot is érezni bennük...
Sok időt töltöttem tehát pusztán a látvány, az ámuldozás kedvéért többek között a következő oldalakon 52 FLEASuzy Qu's ThreadworksJust LillaAti's little world, magazinokat nézegettem és egyéb kapcsolódó anyagokat keresgéltem.
Majd megtettem saját első, nagyon-nagyon óvatos próbálkozásomat, ami inkább csak kezdeti tapogatózás ebben a bonyolult világban, de az enyém...
Egy egészen egyszerű kis zsákocskát készítettem, aminek az elejét díszítettem "minimál-vintage"( érdekes kis ellentét!)  módon, s mivel nem is készültem előre, csak egy-két itthon talált apróságot használtam hozzá. Jól elvacakoltam vele délután, s mivel nagyon élveztem a munkát, gyanítom, lesz folytatás!
Megmutatom fotókon is a "remekművemet" , mit szóltok, ezzel kisinas már lehetek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése