2012. január 6., péntek

Egy kis romantika + free


Tudom, sok elmaradásom van mostanában, szinte semmit nem mutattam az utóbbi héten készült munkáimból.
Sőt, nagyon régen tettem fel a blogra keresztszemes mintáim közül is- pedig készült ebből is néhány.
Na, most ezt a hiányt szeretném pótolni. 
Tudom, még szinte ki se lábaltunk a karácsonyi-újévi ünnepekből, Olaszországban pedig most Befana-ra figyelnek nagyon! A mintám egyik ünnephez sem kapcsolódik, de mivel az elmúlt időszakban olvastam, néztem néhány romantikus könyvet/filmet, meg aztán alig több, mint egy hónap van hátra Valentin-napig, gondoltam elővehetjük az érzelmeket...meg egy kis Bronte idézetet.
(A mintát én már elkezdtem kihímezni, de egyéb tennivalók miatt a végére még nem jutottam.)






Megjegyzés: Ha  közületek valaki kihímezte már valamelyik közzétett mintámat, fotózzon és készüljön, mert a közeljövőben játékot tervezek velük!

Szép napot és kellemesen eltöltött szabadidőt kívánok!
Eszter

2 megjegyzés: