2012. január 16., hétfő

Az én kis samplerem - Free

Ma délelőtt sok volt a tennivalóm, így 12 előtt pár perccel tudtam gép elé ülni azzal a tudattal, hogy 3/4 1-kor kezdek az iskolában. Gyakorlatilag fél órám volt ( 5 perc alatt sétálok le a munkahelyemre és ez számomra igen fontos dolog!) , ami semmire sem elég. Gondoltam, valami vázlatra esetleg... Ennyit sikerült összehozni a fél óra alatt. Valami hiányérzetem azért maradt, azt hiszem, a színelosztás hagy némi kívánnivalót maga után. (Apropó színek: három avokádózöld és három korall árnyalatot használtam hozzá.)
Sajnos ( vagy nem) már nem volt időm változtatni, javítani rajta.
De van valami meghatározhatatlan, ami annyira tetszik benne, hogy gondoltam, megosztom veletek. Akinek tetszik, felhasználja, aki gondolja, változtat rajta egy kicsit... nem bánom.
Ismét eszembe jutott " A tanú" magyar narancsa : kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk!
Ez meg itt az én kis sampler-félém!

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik,egyszerűen:üde.Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik!!! Főleg a színe :o)! Köszönöm én is a mintát!

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm! Nagyon finom és üde kis sampler, valóban. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a csodálatos design.
    Ha van is azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot, de nem hímezve az öltés.

    VálaszTörlés